Kejujuran Itu Penting Dalam Percintaan


Kali ni K-C nak share bout JUJUR
KEJUJURAN adalah salah satu nilai murni yg ptot diamalkan..tol ta??
Jujur amat penting lagi2 kalo melibatkan hubungan dua jantina yg berbeza...
Atau lbih dikenali sebagai percintaan....
tak guna ckp byk2 coz K-C bknlah writer yg bgoz...
K-C buat entry ni coz nak kongsi somting...
pew yg K-C nak kongsi niyh,,korg hayati btol2...


Jom Layanzz



Sepasang pakwe-makwer tengah memandu di highway ayer keroh telah di tahan polis....

pakwer : ada apa masalah encik ?

polis : anda di dapati memandu melebihi 110km

pakwer : mana ada encik,saya cuma pandu dalam 100km jer...mungkin meter                              saya rosak kot..

makwer : abang tak baik tipu polis tue...tadikan abang pandu lebih dari 150km...

polis : saya juga akan saman encik kerkenaan lampu brek encik tidak berfungsi...

pakwer : yeker lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik...minta maaf,nanti saya betulkan

makwer : abg..kan abg dah tahu berkenaan lampu tue rosak 2 minggu lepas..saya sendiri beritahu abg ..

polis: saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggang...

pakwer: saya baru jer bukak encik....masa encik tahan saya...

makwer : abg nie..kan abg tak pernah pakai tali pinggang...tak baik tipu encik nie

si pakwer yang tak tahan dengan kerenah makwer dia terus melenting.

pakwer : diam ler ko,semua ko beritahu polis...ko nak aku kena saman apa??lurus banggang betul ko...budusss,aku tepok paler ko kang...

polis : cik,,selalu ker PAKWER marah cik macam nie??

Makwer : tak ler...dia jarang marah saya..kalau marah pun masa dia ISAP GANJA jer...




Komen K-C
Kejujuran itu mmg penting dlm sesebuah hubungan
tetapi kalo dah jujur sgt mcm kt atas wu
pk lar sndiri..heheheh


0 comments:

Post a Comment

Singgah jew kew?? Komen skit..hehe